تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


پودر نبات زعفرانی


پودر نبات زعفرانی

زعفران متعلق به خانواده زنبق است و از هزاران سال پیش استفاده های خیلی زیادی ازش میشده. در زمانهای خیلی دور به عنوان یک درمان برای سرفه، سرماخوردگی، بیماری های معده، بی خوابی، خونریزی رحمی و بیماری های قلبی و نفخ و … استفاده میشده. زعفران همواره بین ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای داشته و طعم و عطر دلنشینش همیشه یاد آور غذاهای اصیل ایرانی می باشد.
از دیرباز درتمدن و فرهنگ ایران استفاده از زعفران برای تزئین و طعم دهنده پلو ها و خورشت ها مرسوم بوده و درحال حاضر نیز،ایرانیان طبق رسوم تمدن چندهزارساله خود در محافل و مهمانی ها از زعفران چه بعنوان دم نوش و دم کرده و چه به عنوان طعم دهنده غذاها استفاده درستی میکنند و لحظات درکنار هم بودن خود را صمیمی تر لذتبخش و فرحبخش میکنند.همانگونه که کانون گرم و محیط خانواده مورد توجه بسیار در فرهنگ ایران و ایرانی بوده است.

نوشیدن پودر نبات زعفران همراه با آب جوش میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای چای بعد غذا باشد،همانطور ک میدانید نوشیدن چای بعد از وعده غذایی بسیار مرسوم در ایران است درصورتی که همین چای عاملی برای جذب نشدن آهن غذا میباشد.پس با نوشیدن دم کرده زعفران میتوانید هم به هضم غذای خود کمک کنید و هم لحظات درکنارهم بودن را لذتبخش کنید.
دم کرده ی زعفران برای دردهای متوسط تا شدید شکمی و قسمت فوقانی شکم موثر است. همچنین دردهای غشای روده ی بزرگ را نیز آرام می کند.
شما میتوانید به شیر ولرم پودر نبات زعفران اضافه کنید و با نوشیدن آن از خشکی و خارش پوست جلوگیری کنید و یا اینکه قبل از خواب بنوشید تا خوابی راحت را تجربه کنید.
پودر نبات زعفران خاصیت اشتها آور داشته و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد، همچنین به هضم غذا نیز کمک می کند.
این پودر نبات به علت فرح بخش بودن خاصیت ضد اضطراب و ضد افسردگی دارد.
پودر نبات زعفران به رفع نفخ معده و هضم غذا کمک می کند.

مبلغ قابل پرداخت 32,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 251

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • فیلتر دستگاه تصفیه
  • فیلتر پارچ تصفیه
  • پارچ تصفیه آب
  • دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای
  • دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای

اصفهان

از خرید شما سپاسگزاریم